קידום אתרים באינטרנט – כל השלבים

בעל עסק יכול לשמוע טיפים מכל כיוון. הרי הוא הלך לסדנאות של מעו"ף, הגיע למפגשי נטוורקינג, הקים דף פייסבוק והוא דואג לתחזק אותו באופן קבוע, אבל משהו בשיווק שלו עדיין לא עובד. הוא לא מצליח לגרום לעסק להמריא והסביבה הקרובה שלו לא מצליחה להבין למה. הרי הוא משקיע כל כך הרבה שעות במקום, מצלם תמונות כל כך יפות ומעלה פוסטים כתובים היטב, אבל איפה הלקוחות שצריכים להגיע? בחיפוש פשוט בשורת החיפוש אפשר לראות שהאתר של העסק כאילו לא קיים שם. רק אחרי שמדפדפים עשרה דפים אחורה בתוצאות החיפוש סוף כל סוף נתקלים בו. אז מה אפשר לעשות כדי לשנות את המצב ולהביא את זרם הלקוחות המיוחל אל העסק?

איך מתחילים קידום אתרים באינטרנט בצורה הנכונה

חברת קידום אתרים

בדיוק כמו שבעל עסק שוכר חברת ניקיון שתדאג לתחום הזה בעסק, אי אפשר לוותר על חברה שתהיה אחראית על קידום אתרים באינטרנט. הרי חייבים לכל עבודה מומחה ותחום הקידום לא יוצא מן הכלל. מומלץ לדבר עם חברות בעלות ניסיון דוגמת LATMA שיכולות לתת מענה, ניסיון ומקצועיות באותה החבילה. מומחים בקידום אתרים יכולים לסקור את האתר, למצוא את נקודות התורפה ולתקן אותן בהתאם.

בחירת ביטויי מפתח

אחת השיטות הטובות ביותר לקדם את האתר היא לבדוק היטב לאלו מילות מפתח הוא זקוק כדי להתקדם למעלה. את הבדיקה ניתן לעשות דרך כלים ייחודיים שגוגל מספקת לבעלי האתרים שמעוניינים לעשות זאת, אך יש צורך להכיר את הכלי ולדעת להשתמש בו בחוכמה. באמצעות מילות המפתח ניתן להתאים את המילים להן זקוק האתר כדי להפוך להיות מרכזי יותר, אך חשוב להקפיד לעשות זאת נכון.

הכנסת תוכן איכותי

גוגל מאתרת בעלי אתרים שמכניסים את מילות המפתח ללא שום קשר אל הטקסט ובלי היגיון ומענישה אותם בהתאם. בעלי אתרים כאלו יכולים להתדרדר מטה בדירוג שלהם וכך במקום לעשות פעולה מבורכת הם בעצם מחבלים בסיכויים שלהם לעשות שינוי. זאת בדיוק הסיבה שחשוב לכתוב מאמרי תוכן איכותיים בנושא של האתר והעסק הנמצא בו ולהעשיר את הגולשים שמגיעים. כך ניתן להשאיר אותם זמן רב יותר באתר, גוגל מבחין בדבר ומתגמל את בעל העסק בקידום האתר שלו.

קידום באינטרנט

דו"ח קבוע

היתרון הגדול בשכירה של אנשי מקצוע הוא שיש ממי לבקש דין וחשבון. חברת קידום אתרים מקצועית יכולה להפיק ממנוע החיפוש דו"ח מדויק על פעילות האתר בחודשים האחרונים מאז תחילת הקידום. האם האתר אכן מתקדם? כיצד הוא נתפס בעיני גוגל? מה האופק קדימה ומה הפעילות שבוצעה עד כה? חשוב מאוד לבקש מן החברה אותה שוכרים את הדו"ח המדויק שיכול להסביר היטב לאן הכסף הולך, מה העבודה המבוצעת והאם יש שכר לפעולות הללו והאתר אכן מתקדם.