מתחילים את ההרפתקה של קידום אתרים אשקלון

אשקלון היא עיר עם מסורת. כבר בתנ"ך היא מוזכרת כמה פעמים וההיסטוריה שלה הולכת מאות שנים אחורה. למרות ההתחלה המפוארת היא נכבשה מספר רב של פעמים ובכל פעם החליפה ידיים. מאז 1948 שבה נכבשה בידי ישראל נשארה אשקלון תחת שליטה ישראלית והפכה לאחת הערים המשגשגות ביותר בישראל. חוף הים, האוכלוסייה החמה והמיוחדת, קו הרכבת הישיר לתל אביב והקרבה למרכז – כל אלו הפכו את אשקלון למקום שכדאי לגור בו, ולכן ניתן לראות את ההגירה החיובית של זוגות צעירים אל תוך העיר. עם הזמן הולכים ונפתחים עוד עסקים באשקלון וכל אחד רוצה לדעת איך להיות העסק במרכזי בתחומו. השיטה היעילה ביותר היא קידום אתרים אשקלון, שיכול לתת לעסק יתרונות על פני האחרים סביבו להם אין אפילו אתר ברשת.

קידום אתרים אשקלון – גוברים על כולם

קידום אתרים לוקאלי

בתקופה האחרונה החל מנוע החיפוש של גוגל לשנות את חוקי המשחק. מעתה, הוא מתחשב גם במיקום של מבצע החיפוש. זאת אומרת, אדם שנמצא באשקלון ומבצע חיפוש על חנות פרחים, יקבל קודם כל את חנויות הפרחים הנמצאות בסביבתו המיידית. במידה ולחנות אין אתר, כמובן שהיא לא תעלה בין תוצאות החיפוש הראשונות וכך עלולים להפסיד את הלקוחות הפוטנציאליים שמבצעים חיפוש.

השקעה ברשתות חברתיות

החיבור בין גוגל לרשתות החברתיות נפתח ככל שאלו התקדמו. בתחילה, לא ניתן היה לאתר חיפושים בפייסבוק דרך המנוע של גוגל, אולם כיום כבר ניתן לאתר תוצאות כאלו. לכן, השקעה משמעותית בדף הפייסבוק יכולה גם היא לקדם את האתר. בנוסף, ישנה הרשת החברתית של גוגל – Google+. קידום של העסק ברשת זו, פתיחת מעגל החברים והשימוש בה יכולים להיות משמעותיים ביותר מבחינת קידום האתרים ולכן מומלץ להשקיע בהם המון.

התאמה אישית

בתחום של קידום אתרים חייבים להיות הכי אישיים שיש. אי אפשר להגיד "לחבר שלי זה עבד ככה או אחרת". מה שיכול לעבוד לעסק אחד בצורה מושלמת, לא יזיז כלל עסק בתחום אחר ולכן כל כך חשוב לעשות את ההתאמה. רצוי לבחון את האתר, את המתחרים והמקדם וכך להגיע להחלטה משותפת מהי השיטה המותאמת עבור העסק. באמצעות תיאום שכזה התוצאה יכולה לזנק כלפי מעלה במהירות.

הצעות מחיר

ריבוי העסקים בתחום של קידום אתרים, משחק בסופו של דבר לטובתו של הלקוח. חברות שונות יכולות להציע מחירים שונים לגמרי, כאשר הכול תלוי בסוג הקידום אותו בוחר הלקוח. האם זה כולל כתיבת תוכן? האם זה תשלום לפי שעות או חודשי? האם מחקר מילות המפתח מבוצע רק בידי המקדם? אלו שאלות שיכולות לעלות בהצעת המחיר, ולכן כאשר מבקשים מספר הצעות יש לבדוק בקפידה מה כוללת כל אחת והאם אלו הדברים שהעסק אכן זקוק להם.