פי 3 כיף! הכירו את הטריפל של הוט

הוט טריפל מציעה לכם חבילות מדהימות שיאפשרו לכם לשמור על קשר עם המשפחה ועם החברים, לעבוד מהבית או ליהנות ממשחק רשת בלי הפרעות עם אינטרנט עוצמתי, לבלות עם כל המשפחה ועם כל החבר'ה עם רגעי הספורט הכי יפים, הסרטים הכי מרגשים, התוכוניות  הכי מדוברות וכל הטוב הזה במחירים הכי משתלמים בישראל.

 

הוט טריפל – פי שלוש יותר כיף!

מה יותר טוב מלהתרווח על הספה ולצפות בכל הסדרות שאתם הכי אוהבים ביחד עם כל המשפחה והחברים, ליהנות מאינטרנט חזק ומהיר שיאפשר לכם לעבוד מהבית, לשחק ברשת, טלפון קוי כדי שתוכלו לשמור על קשר עם כולם ומחירים משתלמים שאין לאף אחד אחר. כדי להתחיל ליהנות כבר היום מספריית הסדרות והסרטים הגדולה בישראל, היכנסו אל הוט התחברות וכבר היום, יהיה לכם פי שלוש כיף עם הוט.

הוט טריפל - פי שלוש יותר כיף! 

הוט טריפל

במבצעי הוט טריפל כלולות מספר חבילות לבחירתכם על פי נוחותכם והצרכים שלכם וכמובן על פי התקציב, כדי שתוכלו מדי חודש ליהנות מהסדרות הכי אהובות, מהסרטים הכי מרגשים, מהתוכניות הכי מדוברות ומהתכנים הכי מעניינים. להלן החבילות השונות לבחירתכם:

  1. טריפל במחיר קבוע – בלי הפתעות, בלי שינויים, כל חודש תשלמו 224 ש"ח עבור קו טלפון ביתי, ממירי פייבר ומיני, כל הערוצים פתוחים ( פרט לחיצוניים ) ואינטרנט מהיר 200 מגה.
  2. טריפל פייבר רדי – החל מ – 99 ש"ח בלבד לחודש תוכלו ליהנות מטריפל איכותי של קו טלפון ביתי, ממירי פייבר ומיני, כל הערוצים פתוחים ( פרט לחיצוניים ) ואינטרנט עוצמתי של 500 מגה.
  3. טריפל מדורג – החל מ –  99 ש"ח בלבד לחודש ויש לכם טריפל של קו טלפון ביתי, סטרימר או יוזר, כל הערוצים פתוחים ( מלבד החיצוניים ) ואינטנרט מדהים של 1000 מגה.
  4. טלויזיה בלבד – חבילה הכוללת רק שירותי תוכן בטלויזיה החל מ – 54 ש"ח בלבד, ממיר מג'יק HD ועוד אחד נוסף למי שזקוק לשירותי תוכן בטלויזיה בלבד ולחסכון משמעותי.

הוט טריפל 

הוט – לא רק טלויזיה

אמנם הוט הינה חברת התקשורת והכבלים המובילה בישראל, ולא במקרה, השירות האדיב והתכנים המעולים הפכו אותה לחברת הכבלים האהובה בישראל, אך הוט איננה רק חברת תוכן אלא גם ספקית אינטרנט ושירותי מובייל איכותיים במחירים משתלמים במיוחד. כשכל הבית בהוט, יש לכם כתובת אחת לכל בעיה ולכל שאלה עם השירות הכי טוב בארץ.

 

הוט – הטלויזיה של המדינה

עם התכנים הכי חמים, הסדרות הכי מדוברות, האינטרנט הכי מהיר והשירות הכי אדיב, הוט היא חברת התקשורת והכבלים המובילה בישראל עם מחירים ללא תחרות, אינטרנט יציב, ספריית סדרות וסרטים ענקית, ערוצי ספורט וערוצים לילדים מגוונים, כך שתמיד יש מה לראות בטלויזיה בדיוק בטעם ובסגנון שלכם.

פי 3 כיף! הכירו את הטריפל של הוט

אולי יעניין אותך גם

מהו ייפוי כוח נוטריוני
כללי
מהו ייפוי כוח נוטריוני?

ייפוי כוח נוטריוני הוא מסמך חשוב מאוד, שיכול להבטיח כי ענייניכם יטופלו בצורה יעילה ומקצועית במקרה שתתקשו לפעול בעצמכם – על כך במאמר הבא.  

קרא עוד »
תמונה על זכוכית לבית
כללי
שלושה אקססוריז מושלמים לבית

אקססוריז ממלאים תפקיד משמעותי בהפיכת מקום מגורים לבית מאחר והם מוסיפים אופי, סגנון ואישיות לחלל המגורים. במאמר זה נסקור שלושה אקססוריז מושלמים לבית שיכולים לשדרג

קרא עוד »