סלקום ואפל TV – האם זה שווה?

מה בסך הכל מבקש בן אדם מהטלוויזיה שלו? שתשדר לו תוכן טוב ומגוון, שיהיה בה עולם שלם של סרטים וסדרות לבחירה ושתארוז הכל בתוך טכנולוגיה מרתקת, חדישה ומשודרגת. המהלך של סלקום ואפל tv עושה בדיוק את זה – למעט שני חסרונות קלים שמצאנו (בהמשך), אפשר להתרשם משלל יתרונות שמשלבים בין חוויית הטלוויזיה הסטנדרטית לעולם האפליקציות החכם, כשעל כל אלה מנצחת אפליקציית התכנים של סלקום, הפתוחה ללקוחות אפל ואנדרואיד יחד.

 

סלקום ואפל tv – מה זה בדיוק?

תחשבו על סטרימר או iphone ענק, המשדרים אליכם מתוך מסך הטלוויזיה ובאיכות HD מעולה. הממשק של סלקום tv מציע מגוון ענק ומתעדכן אוטומטית של ערוצים, סרטים, סדרות, תוכניות, תכני VOD ועוד, לצד כל הפונקציונליות שקיימת במוצרי Apple: itunes, Apple Music, icloude וכל האפליקציות השימושיות כמו פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם, שנמצאות "בילד אין" בממשק, ללא צורך בהתקנה. מכשיר הסטרימר עצמו קומפקטי והשלט המסונכרן אליו מכיל חיישני תנועה מהירים במיוחד, כולל משטח מגע נוח מאוד לשימוש. בנוסף, תוכלו להשתמש כרצונכם בחנות ה-APP store (קיימת גישה מלאה ליותר מ-800 אפליקציות שונות) ולהציג תכנים מהאייפון או האייפד הפרטיים (כמו סרטונים ותמונות למשל) שלכם. האפשרות מתאימה כמובן גם ללקוחות אנדרואיד, שיוכלו לפתוח דרך הממשק Apple ID ולבצע התאמת תוכנה.

 

סקירת הממשק

הממשק ידידותי לשימוש והמסך הראשי של הסטרימר מציע אייקונים ברורים וגדולים של כל האפליקציות המובילות (כולל אפליקציות ישראליות מובילות כמו מאקו, כאן וכד'). ניתן ללחוץ עליהן באמצעות השלט. בנוסף, כבר עם ההתקנה (שמבוצעת באופן עצמאי על ידי ההוראות המצורפות, או על ידי טכנאי התקנה בתוספת תשלום) יש צורך להוריד את אפליקציית סלקום tv. באפליקציה עצמה תמצאו את כל עולם התוכן של סלקום ואפל ותוכלו להשתמש בו על מנת לצפות במה שתרצו. השלט עצמו מתופעל באופן כמעט אינטואיטיבי לחלוטין. אין לו מקלדת, אבל יש לו מיקרופון מובנה לשליטה קולית. למרות שהמוצר הוא של אפל, הממיר עצמו הוא של סלקום tv ומציע מציע סדרות לפי קטגוריות (חדשות, בינג', הפופולריות ביותר וכד'), סרטים לפי קטגוריות (חדשים, שוברי קופות, מדובבים ועוד), תוכן לילדים, סדרות ישראליות, ערוצי מדע וטבע ועוד.

 

כל היתרונות של סלקום tv וכמה זה בעצם עולה?

הפלטפורמה של אפל וסלקום לא מצריכה אנטנה חיצונית כלשהי, או שימוש בממיר עידן פלוס שסובל מלא מעט בעיות קליטה ואיכות בתוך הבית. הערוצים מגיעים ישירות דרך רשת האינטרנט הביתית, כשהמערכת עצמה מאופיינת בסטרימינג מהיר וחלק, ללא המתנה מיותרת בטעינת התוכן המבוקש. בנוסף, סלקום ממשיכה להגדיל את מגוון התכנים שלה ולהתאים אותם לעוד ועוד קהלי יעד וביקושים שונים. הבונוס העיקרי הוא כמובן המחיר. אם רוכשים את סלקום tv יחד עם אפל טיוי, העלות היא 99 ₪ לחודש, למשך 36 חודשים. סכום ריאלי ביחס לאפשרויות התוכן הכמעט בלתי מוגבלות שמוצעות כאן.

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
4 דרכים לייעל את העסק שלך

שיפור היעילות של העסק שלך הינו עניין חיוני שיאפשר להביא לפרודוקטיביות והגדלת הרווחיות. תרחיש זה יכול לבוא לידי ביטוי תוך יישום של 4 דרכים שכוללות

קרא עוד »
מהו ייפוי כוח נוטריוני
כללי
מהו ייפוי כוח נוטריוני?

ייפוי כוח נוטריוני הוא מסמך חשוב מאוד, שיכול להבטיח כי ענייניכם יטופלו בצורה יעילה ומקצועית במקרה שתתקשו לפעול בעצמכם – על כך במאמר הבא.  

קרא עוד »
תמונה על זכוכית לבית
כללי
שלושה אקססוריז מושלמים לבית

אקססוריז ממלאים תפקיד משמעותי בהפיכת מקום מגורים לבית מאחר והם מוסיפים אופי, סגנון ואישיות לחלל המגורים. במאמר זה נסקור שלושה אקססוריז מושלמים לבית שיכולים לשדרג

קרא עוד »