ניהול מוניטין באינטרנט – איך זה עובד?

ניהול מוניטין היא אחת הפעולות החשובות ביותר שיש לבצע על מנת לשמור על המיקום הגבוהה בתוצאות החיפוש של גוגל, כמו גם על מנת להפחית עד כמה שאפשר את הפרסום השלילי. כיצד עושים זאת – במאמר הבא.

 

Google

 

ניהול מוניטין באינטרנט – מהו?

ניהול מוניטין באינטרנט הוא תחום חדש יחסית אשר נכנס לחיינו בעשור האחרון. למעשה, ניהול מוניטין באינטרנט הוא תחום בו מתבצעים פעולות שונות על מנת להסיר פרסומים שלילים אודות בית העסק, אשר עלולים להשפיע מאוד על שמו הטוב כמו גם על הדירוג שלו בתוצאות החיפוש של גוגל.

 

מדוע ניהול מוניטין באינטרנט חשוב?

ישנה חשיבות רבה לניהול מוניטין איכותי אשר מתבצע ע"י חברה מקצועית. הסיבה לכך היא שכיום רוב הצרכנים מבצעים את הרכישות שלהם באמצעות האינטרנט, כאשר ע"פ הנתונים אותם מפרסמת גוגל כ 90% מהגולשים אינם מבצעים חיפוש מעבר לעמוד השני של תוצאות החיפוש. המשמעות היא שעבור בעלי עסקים אשר רוצים למנף את העסק שלהם ולהגיע לתוצאות הראשונות של המנוע, אזכור שלילי אודות העסק, העובדים או כל פרמטר אחר עלול "להבריח" גולשים מלהיכנס לאתר כמו גם להוריד את האתר הרשמי של בית העסק במנוע החיפוש של גוגל. על כן, נדרש לעשות ניהול מוניטין ע"י חברה מקצועית כמו ניהול מוניטין אשר לה וותק של שנים ארוכות בתחום, כמו גם כלים מתקדמים להתמודדות הנדרשת בתחום. בנוסף, חשוב לזכור כי ניהול מוניטין איננה פעולה חד פעמית אלא ליווי מקצועי של חברת ניהול מוניטין יבטיח כי גם אם בעתיד יתפרסם פרסום שלילי, הוא ינטור ויטופל בהתאם.

 

כיצד מתבצע ניהול מוניטין?

ניהול מוניטין באינטרנט מתבצע באמצעות אין ספור פעולות אשר כולן נועדו להסיר את הפרסומים השלילים עד כמה שאפשר. למעשה, מסבירים בחברת ניהול מוניטין כי השלב הראשון בניהול מוניטין הוא ניטור של המצב הקיים וזאת על מנת לקבל תמונת מצב נוכחית. לאחר מכן, תגובש תוכנית אסטרטגית לחיזוק ערכי המותג כמו גם לחשיפה חיובית שלו. פעולות נוספות אשר מתבצעות בניהול מוניטין באינטרנט כוללות פנייה לאתרים בהם יש את האזכור השלילי ובקשה להסירם, ביצוע הוספת קישורים מאתרים דומים לבית העסק וזאת על מנת שהוא יעלה בדירוג תוצאות החיפוש, כתיבת תוכן חיובי וקידומו וכו'. בחברת ניהול מוניטין מסבירים כי ישנן פעולות נוספות וחשאיות אשר מתבצעות, אך חשוב לזכור כי מדובר בפעולות אשר מתבצעות כל העת – זאת בהתאמה כמובן לסטטוס הקיים.

 

זקוקים לניהול מוניטין באינטרנט? יש לכם כתובת

כאמור, ניהול מוניטין באינטרנט היא פעולה הכרחית בעבור בעלי עסקים אשר רוצים לשמור על שמם הטוב כמו גם לקבל חשיפה חיובית ככל האפשר. אם ברצונכם לקבל מידע נוסף, צרו איתנו קשר במספר 054-5253673 לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית עמנו.