מה זה מגנטו 2 ,למי זה טוב?

הסחר האלקטרוני – המהפכה של המאה ה 21

עולם המסחר המקוון (אי־קומרס) הכולל בתוכו את כל תחום היבוא האישי, הוא אחד התחומים הצומחים ביותר בעולם וגם בישראל. עולם המסחר המקוון כולל פעילויות מגוונות מאוד, מהזמנת כרטיסי טיסה וחופשות, דרך רכישת מוצרי צריכה ועד ביצוע פעולות פיננסיות כמו קבלת הלוואות וכן רכישה של שירותים שבעבר לא ניתן היה לרכוש באמצעות האינטרנט. בארה"ב אנו עדים זו תקופה ארוכה לסגירה של יותר ויותר רשתות אופנה ושיווק, זאת מאחר והצרכנים מעדיפים לרכוש את המוצרים או השירותים הדרושים שלהם בצורה נוחה מהבית, או אפילו סתם באמצע יום עבודה. לכן, כיום רוב הרשתות מחזיקות באתרים של חנויות אלקטרוניות וזאת במטרה לשמר את הלקוחות הקיימים וכן להגדיל את פוטנציאל הלקוחות. גם בישראל התופעה הזאת הולכת וגדלה, והקהל הישראלי ידוע זה שנים ארוכות באהבתו לקניות באינטרנט. התופעה הזו מאפשרת גם לבעלי עסקי קטנים ובינונים אשר עוסקים בתחום הקמעונות להגיע לקהלים חדשים, וגם בינלאומיים.

מה זה מנגטו 2?

מנג'טו היא אחת ממערכות האי-קומרס הצומחות ביותר בעולם כיום. בעבר הייתה קיימת מערכת מנג'טו 1, אך היא עברה שדרוגים וכיום מערכת מנג'טו2  לאחר שעברה פיתוחים שונים הפכה למערכת השנייה הנפוצה ביותר בעולם בתחום המסחר האלקטרוני, כאשר בשנים האחרונות יותר ויותר אתרים אשר עוסקים בתחום מעוניינים לפתח את האתר שלהם על בסיס המערכת הזו. למערכת יתרונות רבים: היא יכולה להתאים לחנויות קמעונות בכל ההיקפים, וכן לגדול עם החנות בהתאם לגידול בקהל הגולשים. בנוסף, היא מתממשקת עם כלים למתן תשלום באופן טוב מאוד ללא צורך בביצוע התאמות מיוחדות כאשר הדגש החשוב ביותר במנג'טו2 הוא בהקשר לכך שמפתחי מנג'טו יכולים לפתח הרחבות, תוספים וערכות נושא בקלות יחסית. היא מאפשרת ארגון טוב יותר, עדכונים ושמירה על הקוד יחד עם אוטומציה אשר למעשה גורמת לכך שהמערכת כיום נחשבת למודרנית ביותר עם צמיחה אדירה של חברות בתחום הקמעונאות אשר מעוניינות לפתח את החנויות שלהן על בסיס זה.

מסחר מקוון

 למי זה מתאים?

מערכת מנג'טו2 מתאימה כאמור לחנויות וירטואליים אשר עוסקות בתחום המסחר המקוון. הסיבה לכך היא שהמערכת גמישה ומאפשרת לבצע התממשקות עם תוכנות כספים ותכונות נוספות אשר עוזרות לעסקים לפעול תוך אופטימיזציה למנועי החיפוש זאת באמצעות ביצוע פעולות התייעלות, התקנת תוספים ופיתוח זאת באמצעות התאמות אישיות אשר מבוצעות ע"י מומחה לתחום. כתוצאה מכך, בעלי עסקים רבים רואים כי ניתן לייעל, דבר המוביל לחיסכון של עשרות אלפי שקלים בחודש. כאמור, מדובר בתכנות מורכב מאוד אשר מעטים מאוד יודעים לבצע אותו. חברת AVNI  היא חברה גלובלית אשר מספקת שירותי פיתוח תוכנה. לחברה ניסיון רב בתחום והיא יודעת להפעיל את הטכנולוגיה העדכניות ביותר בכלל התעשיות, ובפרט בקמעונאות.