מהם היתרונות והחסרונות של דרופשיפינג?

שיטת הדרופשיפינג כובשת את עולם המסחר הדיגיטלי. לפני שאתם נרשמים לקורס דרופשיפינג מקיף אנחנו כאן עם שיקוף מדויק של יתרונות וחסרונות השיטה. במאמר הבא נפרט את עקרונות השיטה למי היא מתאימה ומה חסרונותיה מול יתרונותיה. אתם תכתבו את פסקת הסיכום כאשר תחליטו בעצמכם האם היא מתאימה לכם אם לאו.

 

דרופשיפינג – ספרו לי מה זה בדיוק

לפניכם הסבר על השיטה של דרופשיפינג למתחילים: דרופשיפינג הינה שיטה לסחר אינטרנטי בה חנות אינטרנטית יוצרת קשר עם ספקים מרחבי העולם ומשווקת מוצרים שלהם תמורת רווח ההפרש בין עלות המוצר לסכום אותו משלם הלקוח.

הספק מרוויח את ההימנעות מהתעסקות עם שיווק, מכירה וניהול אתר ואילו בעלי החנות המקוונת מרוויחים כאמור את אחוזי הפער. שיטה זו אינה מצריכה אחזקה של מוצרים ויכולה להיעשות אף מהבית. אתרים כמו איביי, אמזון , שופיפיי ואלי אקספרס הם אתרים נפוצים בהם נעשה שימוש בשיטה זו.

 

דרופשיפינג – למה זה שווה לי?

סיכון עסקי נמוך

בניגוד לפתיחת עסקים אחרים הדורשים גיוס הון גדול הרי ששיטה זו אינה דורשת הון כדי להתחיל לסחור. עקרון השיטה אומר כי קניית המוצר מהספק נעשית רק לאחר תשלום הלקוח מה שמונע כישלון בהשקעות כשהרווח בטוח.

 

הוצאות מינימליות

רוב מנהלי חנויות האינטרנט בשיטת הדרופשיפינג עובדים מהבית ואינם נזקקים ליותר מהוצאות התחלתיות בסכום זעום ומחשב נייד זאת כיוון שאין צורך לנהל ייצור או אחסון מוצרים.

 

קל לתפעול

אין צורך בידע רב, בייצור מורכב של מוצרים, בשינוע, אחסון, אריזה, בלאי ועוד, מה שיוצר תשתית בטוחה ונוחה ליצירת עסק מכניס ללא הרבה כאבי ראש.

 

דרופשיפינג – נתונים שחשוב לקחת בחשבון

בעיות במלאי

אופס… לקוח הזמין מוצר והספק מדווח שהוא כבר אינו במלאי. בשל העובדה שבעל החנות אינו בעל שליטה על מלאי המוצרים עלולות להיווצר תקלות של חוסר תיאום.

 

תחרות קשה

כדי להתמודד בשוק יש להבין תחילה כי רבות החנויות האינטרנטיות שתצענה שירות דומה לשלכם במחיר זול יותר באמצעות אתר ירוד ושירות לקוחות ברמה מפוקפקת אם ישנו כזה בכלל. יש לתת את הדעת כי על האתר שלכם לתת מענה שישכנע את הגולשים לקנות את המוצר דווקא דרככם.

 

אתם אחראים על השגיאות

בתור מתווכי המוצר טענות בגין איכות ירודה, אספקה ותשלום תגענה אליכם. עליכם לשאת בעול התפקיד למרות שיתכן ואין קשר ביניכם לבין טעויות ומשגים שהתרחשו.

 

בעיות משלוח

חנויות אינטרנטיות הפועלות בשיטה זו לרוב מספקות מוצרים מכמה ספקים שונים. באופן זה יש לדאוג כי גם הזמנה של מספר פריטים תגיע ללקוח במהירות האפשרית ללא עיכובים.

 

אומץ, מקצועיות ועבודה

דרופשיפינג דורשת עבודה, שיווק נכון וזמינות גבוהה כדי לייצר רווחים אולם אם אתם בעלים של תכונות אלו ולא נרתעים מלהתמודד עם תחרות יתכן וזו תהיה הדרך שלכם לעשות כסף גדול.

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
4 דרכים לייעל את העסק שלך

שיפור היעילות של העסק שלך הינו עניין חיוני שיאפשר להביא לפרודוקטיביות והגדלת הרווחיות. תרחיש זה יכול לבוא לידי ביטוי תוך יישום של 4 דרכים שכוללות

קרא עוד »
מהו ייפוי כוח נוטריוני
כללי
מהו ייפוי כוח נוטריוני?

ייפוי כוח נוטריוני הוא מסמך חשוב מאוד, שיכול להבטיח כי ענייניכם יטופלו בצורה יעילה ומקצועית במקרה שתתקשו לפעול בעצמכם – על כך במאמר הבא.  

קרא עוד »
תמונה על זכוכית לבית
כללי
שלושה אקססוריז מושלמים לבית

אקססוריז ממלאים תפקיד משמעותי בהפיכת מקום מגורים לבית מאחר והם מוסיפים אופי, סגנון ואישיות לחלל המגורים. במאמר זה נסקור שלושה אקססוריז מושלמים לבית שיכולים לשדרג

קרא עוד »