למה זה טוב לקצר קישורים

בשנים האחרונות החלו להופיע ברשת שירותים המציעים למשתמשים לקצר לינקים, למשתמש הפשוט נדמה שהשירותים הללו מספקים למעשה את אותו השירות ובקרב משתמשים רבים עולה השאלה למה זה טוב לקצר קישורים.

מידע אודות שימוש בקישור

אחת הסיבות המרכזיות לשימוש באתרים לקיצור קישורים היא המידע הרבה שהם מספק למי שקיצר קישור באמצעותם, מידע זה כולל את הפרטים הבאים:

מספר לחיצות –שירותי קיצור הקישור מספקים למשתמשים באתר מידע על מספר האנשים שלחצו על הלינק אותו הם פרסמו, חלק מהשירותים אף מספקים למשתמש את המידע הזה בחלוקה לימים ושעות.

המדינת מהן מגיעים אלו שלחצו על הקישור – שירותי קיצור הלינק מספקים מידע שמבהיר למי שיצר הלינק מה הן המדינות מהן הלוחצים על הקישור שפורסם הגיעו.

אופן ביצוע הלחיצה על הלינק – לרוב שירותי קיצור הלינק נוהגים לספק מידע ליוצר הלינק על האופן בו גלשו אלו שלחצו על הלינק שיוצר באמצעות השירות. מידע זה משתנה לעיתים מאתר לאתר ויכול לכול את הפרטים הבאים:

סוג המכשיר ממנו בוצעה הגלישה – מידע זה כולל פרטים על כמות הכניסות לאתר שבוצעו באמצעות טלפון נייד, מחשב וטאבלט.

מערכת הפעלה ודפדפן – חלק מהשירותים לקיצור לינק מאפשרים ליוצר הלינק להבין מאיזה מערכות הפעלה המשתמש גולש, למשל ווינדוס מק ולינוק וגם מאיזה דפדפנים המשתמש גלש, למשל כרום, אקספלורר ופיירפוקס.

איש מקצוע

נראות

לינק ארוך ומסורבל מרתיע משתמשים מללחוץ עליו בעוד שלינק מקוצר נראה מקצועי ומושך, מסיבה זאת משתמשים מכל הסוגים נוהגים לקצר לינקים, הן משתמשים רגילים שלא מחפשים מידע על אודות האנשים שגלשו ללינק שפרסמו והן אנשים שיווק שמבקשים למשוך באמצעות לינקים אטרקטיביים משתמשים רבים ככל האפשר לאתר אותו הם משווקים.

שימוש מופחת בתווים

הרשת החברתית טוויטר ואתרים אחרים מגבילים את המשתמשים בהם לכמות תווים מסויימת, 140 בטוויטר וכמות שונה באתרים האחרים. על ידי שימוש בשירותי קיצור אתרים המשתמשים יכולים להפחית את כמות התווים שמבוזבזים על הלינק ובכך לכלול תוכן רב יותר בפרסום יחיד שלהם.

ניהול ומעקב אחרי הלינקים שפורסמו

כמעט כל שירותי קיצור האתרים מרכזים את כל הלינקים שקוצרו במקום אחד, באופן זה יכולים המשתמשים באתר לנהל ולעקוב אחרי הקישורים שלהם, ברצונם הם יכולים למחוק ולשנות קישור מסויים וכן לקבל מידע מעודכן על אחד מהלינקים באופן מהיר וקל. באמצעות שירות זה המשתמשים יכולים לנהל את הקישורים שהם מפרסמים בצורה טובה ומבלי לפספס קישורים מסויימים.

שירותי קיצור קישור מספקים למתמש מידע רב וחיוני, באמצעותו ניתן לבצע אופטימיזציה לקמפיינים של פרסום, לשפר את נראות הפרסומים של משתמשים פשוטים וכן לחסוך במקום ובתווים. בהתאם לכך שירותי קיצור הלינקים זוכים לפופלאריות הולכת וגדלה בקרב המשתמשים באינטרנט וכיום כמעט כל רשת חברתית גדולה מאפשרת למשתמשים בה לקצר לינקים.

אולי יעניין אותך גם

מהו ייפוי כוח נוטריוני
כללי
מהו ייפוי כוח נוטריוני?

ייפוי כוח נוטריוני הוא מסמך חשוב מאוד, שיכול להבטיח כי ענייניכם יטופלו בצורה יעילה ומקצועית במקרה שתתקשו לפעול בעצמכם – על כך במאמר הבא.  

קרא עוד »
תמונה על זכוכית לבית
כללי
שלושה אקססוריז מושלמים לבית

אקססוריז ממלאים תפקיד משמעותי בהפיכת מקום מגורים לבית מאחר והם מוסיפים אופי, סגנון ואישיות לחלל המגורים. במאמר זה נסקור שלושה אקססוריז מושלמים לבית שיכולים לשדרג

קרא עוד »