4 כלים למחקר מילות מפתח

על מנת לקדם את האתר באופן הטוב ביותר, יש לבצע חקר מילות מפתח. מה זה אומר בדיוק ומהם הכלים הטובים ביותר לביצוע? כל הפרטים במאמר הבא.

ביטוי מפתח – הצלחה מובטחת בקידום אתרים

קידום אתרים הוא תחום מורכב ביותר, אשר לו ישנם מספר מרכיבים חשובים ביותר על מנת לגרום לכך שהאתר אכן יקודם ויגיע לראש תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש של גוגל. למעשה, ממחקרים אשר נעשו בגוגל עולה כי רוב הגולשים לא מבצעים חיפוש מעבר לעמוד השני, ולכן קיימת חשיבות להגדלת החשיפה והגעה למקומות הראשונים באמצעות קידום אתרים אורגני, אשר יכול להתבצע באופן ממומן או באופן אורגני. כחלק מהקידום האורגני חשוב מאוד לבצע חקר ביטוי מפתח, וזאת על מנת לגרום לכך שכאשר גולש מקליד שאילתה במנוע החיפוש הוא יגיע לאתר שלנו. לכן, מחקר ביטוי מפתח חייב להתבצע ע"י חברה מקצועית כמו אוורסט אשר לה יש את הכלים לבצע את הפעולה הזאת באופן הטוב והאיכותי ביותר. מהם הכלים? להלן הפרטים:

 

  • שימוש ב Google Keyword Planner – מדובר בכלי פופולרי ביותר לביצוע של מחקר ביטוי מפתח, זאת משום שניתן להכניס מילות מפתח בסיסיות (בהתאם לאתר המבוקש) והמערכת של גוגל תדע לספק הצעות נוספות כמו גם נתונים נוספים וחשובים אודות המילה כגון מספר החיפושים החודשי אשר מתבצע בכל חודש, התחרותיות בתחום של אותה מילה כמו גם הטארפיק שהיא נותנת.
  • SEOSTRACK Keyword tool – הכלי הזה מאפשר להכניס מספר מילות מפתח בכל פעם, ולקבל מעל ל 400 אפשרויות נוספות לאותה מילה, בתוספת לסטטיסטיקות הכוללות בין השאר מספרים ונתונים שונים, וזאת כדי להיות מדויקים עד כמה שאפשר במחקר.
  • Faq fox – מדובר בכלי אשר מאפשר להכניס ביטויי מפתח ומיד לאחר מכן שאלה בהקשר לאותה מילה, כמו גם לבחור מבין שלל רחב של קטגוריות של מילים. מדובר בכלי מצוין לחקר ביטויי מפתח, זאת משום שבאמצעות שאלות ותשובות אשר אותן להקליד בפלטפורמה הזו ניתן לקבל מידע נוסף על הביטויים אשר הוכנסו למנוע, בדרך פשוטה ויעילה מאוד.
  • Ubersuggest אולי הכלי הפופולרי ביותר בחקר ביטויי מפתח אשר מאשר להכניס מילת מפתח ולאחר מכן לקבל מאות הצעות למילות מפתח הקשורות לביטויים שהוקלדו, זאת באופן מסודר ביותר. כמו כן, ניתן להרחיב את החיפוש לעוד יותר הצעות כמו גם לקבל ויזואליה גרפית יוצאת מן הכלל של הביטויים הבולטים ביותר וזאת כדי לבצע מחקר באופן הנוח והקל ביותר.

כלים במחקר

חקר ביטוי מפתח באמצעות חברת אוורסט

כאמור, חקר ביטויי מפתח הוא כלי חשוב ביותר לשם הצלחה של קידום האתר ולכן חשוב להיוועץ בחברה מקצועית ומנוסה בתחום כמו אוורסט, אשר יודעת לספק מחקר מקיף ומיטבי כך שהאתר שלכם ימוקם בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש של גוגל.