לא סומכים על הגרנדמייזר: כך תלמד אנגלית בגיל מבוגר!

לימוד של שפה חדשה, במיוחד כאשר אתם כבר מבוגרים, יכול להיות חוויה לא פשוטה אך מתגמלת מאוד. אנגלית היא אחת מהשפות המדוברות ביותר בעולם והיא חשובה מאוד בתחומים שונים, בין אם מקצועיים ובין אם אישיים. אם החלטתם שאתם רוצים ללמוד אנגלית כמבוגרים, מומלץ לאמץ מספר אסטרטגיות שיעזרו לכם. נציג כמה מאלה במאמר שלפניכם.

 

קורס ללימוד אנגלית

קורס לימוד אנגלית יכול להיות משמעותי מאוד בתהליך רכישת השפה. הקורס מותאם אישית לרמות שונות וניתן לעשות אותו אונליין, כך שאתם יכולים להתאים אותו לקצב שלכם וללוח הזמנים שלכם. קורס לימוד אנגלית הוא קורס מקיף שעוזר להחיות את השפה ולהתנסות באנגלית בדרכים שונות.

יש גם קורסים שאתם יכולים לעשות בקבוצה, וכך אתם יכולים לתרגל את האנגלית עם אנשים דומים לכם. לימוד קבוצתי וחברתי הוא תמיד יעיל מאוד כי הקבוצה יכולה לעזור ביצירת מוטיבציה ותחושת אחווה שתקדם את רכישת השפה.

למידת אנגלית

אפליקציות ללימוד שפה

כיום קיימות שלל אפליקציות שונות שעוזרות ללמוד שפה, וזאת בזכות האופי האינטראקטיבי והמהנה שלהן. הן מוסיפות לחוויית הלמידה אלמנטים כיפים של משחקים, צבירת נקודות ועוד- כאלה שיכולים לעזור לדרבן אתכם להמשיך ללמוד ולהתקדם.

 

להקיף את עצמכם באנגלית

נסו להקיף את עצמכם בשפה זו ככל האפשר. שנו את הגדרות הטלפון והמחשב שלכם לאנגלית, צפו בסרטים ובתוכניות טלוויזיה באנגלית, קראו ספרים באנגלית והאזינו למוזיקה ופודקאסטים בשפה. החשיפה הזו תוכל לעזור לכם ללמוד את דפוסי השפה ותסייע לכם להבין אותה טוב יותר- וגם להגות אותה טוב יותר.

הקף את עצמך באנגלית

תרגול בדיבור

דיבור הוא היבט חשוב של לימוד השפה. נשו להשתתף בשיחות עם דוברי שפת אם או אנשים שדוברים אנגלית טוב יותר. אל תפחדו לעשות טעויות- זאת הדרך שלכם ללמוד ולהשתפר. ברגע שתתרגלו לדבר בשפה אתם תבנו ביטחון עצמי רב יותר ותתפתחו.

 

טוסו לחו״ל

לפעמים צריך פשוט להיזרק למים. אם יש לכם אנגלית בסיסית, טוסו למדינה זרה בה תהיו חייבים לדבר באנגלית כדי להסתדר. לפעמים זאת הדרך הכי טובה לאתגר את המוח שלכם ולהצליח לתקשר. אחרי כל טיול בחו״ל אתם תחזרו עם אנגלית משופשפת יותר והרבה יותר ביטחון לקראת הטיסה הבאה.

 

סבלנות והתמדה

אל תשכחו שלימוד שפה דורש זמן ומאמץ. תזכרו שמדובר בתהליך ושאתם תמיד מתקדמים בו כל עוד אתם עושים אפילו צעד אחד קטן. כן, עלולים להיות רגעים של תסכול בהם תשברו שיניים או תנסו לקרוא את אותה פסקה עשר פעמים ברציפות- אבל אם תתמידו ותאמינו בעצמכם בסוף זה ישתלם ויהיה קל יותר. נסו לחגוג ניצחונות קטנים, לדוגמה אם הצלחתם להבין את המילים של שיר שלם. זה יעזור לכם לשמור על מוטיבציה גבוהה. בסוף תוכלו לדבר, לכתוב ולקרוא באופן שוטף!

ללמוד אנגלית בגיל מבוגר

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
4 דרכים לייעל את העסק שלך

שיפור היעילות של העסק שלך הינו עניין חיוני שיאפשר להביא לפרודוקטיביות והגדלת הרווחיות. תרחיש זה יכול לבוא לידי ביטוי תוך יישום של 4 דרכים שכוללות

קרא עוד »
מהו ייפוי כוח נוטריוני
כללי
מהו ייפוי כוח נוטריוני?

ייפוי כוח נוטריוני הוא מסמך חשוב מאוד, שיכול להבטיח כי ענייניכם יטופלו בצורה יעילה ומקצועית במקרה שתתקשו לפעול בעצמכם – על כך במאמר הבא.  

קרא עוד »
תמונה על זכוכית לבית
כללי
שלושה אקססוריז מושלמים לבית

אקססוריז ממלאים תפקיד משמעותי בהפיכת מקום מגורים לבית מאחר והם מוסיפים אופי, סגנון ואישיות לחלל המגורים. במאמר זה נסקור שלושה אקססוריז מושלמים לבית שיכולים לשדרג

קרא עוד »