כוחם של כרטיסי ביקור דיגיטליים: יצירת רושם מתמשך בעולם וירטואלי

עורכי דין, יועצים פיננסיים ואפילו אינסטלטורים היו נוהגים למסור בעבר כרטיסי ביקור מנייר. המנהג המיושן נעלם מהעולם ובמקומו הגיע כרטיס הביקור הדיגיטלי שכולל רשימה ארוכה של יתרונות, כאשר הבולט שבהם הוא הרושם המתמשך שנוצר מעצם הקיום שלו.

במדריך הנוכחי נתמקד ביתרון חשוב זה ונסביר מה עומד מאחורי ואיך תוכלו גם אתם להביא לרושם המדובר. הישארו כאן ותהיו בטחים שתצאו מומחים בתחום.

 

תכירו קודם את כרטיס הביקור הדיגיטלי

נסביר בקצרה אודות כרטיס הביקור הדיגיטלי, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם יודעים במה מדובר. כרטיס זה הוא בעצם דף אינטרנט (נהוג לקרוא לו בעגה המקצועית "מיניסייט") שמרכז את כל האינפורמציה העדכניתא ודות העסק שלכם. הנה כמה פרטים שצפויים להופיע בכרטיס הביקור המקוון:

  • כתובת מייל
  • קישור לאתר העסק
  • קישור לפרופיל ברשת החברתית
  • מספר טלפון

אפשר לסכם את הפסקה הזו בכך שנאמר כי זהו כרטיס ייחודי שיש בו את כל מה שלא נמצא בכרטיס הביקור המיושן.

כרטיס ראשון

כך הוא יוצר רושם מתמשך

כרטיס הביקור הדיגיטלי מאפשר ללקוחות שלכם לראות את כל המידע אודותיכם בקלות. שכן, הם צריכים פשוט לסרוק ברקוד או ללחוץ על קישור שיוביל אותם לכרטיס בקלות. חשוב לציין כי יצירת הרושם יכולה לבוא לידי ביטוי אך ורק לאחר שתסתייעו בחברה מקצועית שיודעת איך לבצע בניית אתרים בוורדפרס.

כאמור, מדובר בכרטיס מקוון שהקמתו זהה להקמה של אתר אינטרנט.

 

יתרון מספר 1 – מעביר מסר של קידמה טכנולוגית

ברגע שתעלו לרשת את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, אתם תוכלו להעביר ללקוחות שלכם מסר של קדמה טכנולוגית. אנחנו כאן כדי לומר לכם שמדובר ביתרון עצום, בגלל שזה מה שהלקוחות שלכם רוצים לדעת אודות העסק.

אף אחד לא ירצה לבחור בעסק מיושן שמחלק כרטיסי ביקור מנייר. שכן, הדבר מעביר מסר הפוך. היכנסו לרשת ותחפשו כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות כדי שתוכלו להבין בעצמכם את המסר שזה מעביר.

יתרון

יתרון מספר 2 – מגדיל את החשיפה לנכסים הדיגיטליים שברשותכם

היתרון השני והבולט לא פחות שבא לידי ביטוי בעת הקמה של כרטיס דיגיטלי נוגע לחשיפה של הנכסים הדיגיטליים שלכם. זה הרי ברור שגולש שמגיע אל הכרטיס, צפוי ללחוץ על קישורים שקיימים בו (במטרה לראות את הנכסים שלכם ולהכיר בהם מקרוב). כך שמדובר בשדה פרסומי שנחוץ לכל בעל עסק באשר הוא.

 

מילים אחרונות לסיום

כרטיס הביקור הדיגיטלי נחשב לבעל כוח עצום. עובדה זו ידועה לכם כעת, כך שנותר לכם רק למצוא את החברה המקצועית שתקים עבורכם את הכרטיס המתקדם ותאפשר לכם להביא לנוכחות ערה ברשת. זכרו – אם יש ברשותכם כרטיסי ביקור מיושנים מנייר, זה הזמן להיפטר מהם וללכת יד ביד עם הטכנולוגיה החדשה בתחום.

כרטיסי ביקור דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם

קידום אורגני
דיגיטל
6 טריקים לאמינות בקידום אורגני

בנוף הדיגיטלי התחרותי, יצירת אמינות היא חיונית להצלחת קידום האתר. קידום אורגני מתייחס לשימוש בשיטות שאינן בתשלום כדי למשוך ולהביא מבקרים לאתר. במאמר זה נדון

קרא עוד »
אתרי תדמית
דיגיטל
מה החשיבות של אתרי תדמית?

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר את המושג של אתרי תדמית. הסיבה לכך היא שהמקום המרכזי שבו עסקים מפרסמים את עצמם הוא ברשת. פרסום ברשת

קרא עוד »
אייפד אייר
דיגיטל
מה הייחודיות של  iPad Air

ה-iPad Air הוא טאבלט ייחודי וחזק המציע מגוון תכונות שנועדו לשפר את הפרודוקטיביות, היצירתיות והבידור של המשתמשים בו. עם שבב M1 החזק של אפל, מצלמות

קרא עוד »