האם יש חשיבות לתגית H1 בתוכן האתר?

רבים טוענים כי הגורם מספר אחד שיוביל לקידום האתר שלכם הינו התוכן. ועם זאת, הטענה שלנו היא שתוכן איכותי בלבד לא מספיק. אלא חייב גם לבצע לו מה שנקרא – "אופטימיזציה". על מנת שהתוכן יוצג בפני גוגל בצורה המיטבית עלינו לסייע לגוגל להבין כל חלק במאמר. אז האם יש חשיבות לתגית H1 בתוכן האתר? בואו נדבר על זה.

מה זה אופטימיזציה לתוכן באתר

אופטימיזציה לתוכן באתר הינה מטודת עבודה לשיפור איכות התוכן שלנו הן בפני הגולש והן בפני גוגל.

אופטימזציה לתוכן דורשת מאיתנו לחשוב: "כיצד הגולש וגוגל, יכולים להנות מהתוכן הזה יותר, להפיק יותר ערך ולשהות יותר זמן באתר".

מתוך חשיבה זו, WEBS, ביצוע אופטימיזציה לקידום אתר מעלים את הנקודות הבאות:

  • קריאות – על מנת שחווית המשתמש תהיה מיטבית וגוגל יבין כי אכן הפעלנו מחשבה בעת הכתיבה, עלינו לוודא כי התוכן שכתבנו הינו קריא למשתמש. במסגרת הקריאות נכנסות מספר נקודות חשובות: כתיבה באמצעות פסקאות קצרות ולא ארוכות (ההמלצה היא עד 3-4 שורות לפסקה), סימני פיסוק, המנעות משגיאות כתיב ועוד.
  • מדיה – על מנת להעשיר את התוכן הן לגולש ולסייע לגוגל להבין על מה התכון מדבר יש להטמיע תמונות וסרטונים אשר רלוונטיים לנושא.
  • כותרות – על מנת לסייע לגולש להבין על מה כל פסקה מדברת, ועל מנת לסייע לגוגל להבין כיצד התוכן בנוי ומחולק יש לעשות זאת באמצעות כותרות. כותרות בעיני הגולש יהיו הדגשה, קו תחתון, צבע וגודל.
  • טקסט – טקסט שונים מהטקסט הרגיל ובעיני גוגל מלבד אותם הדגשים בעיני הגולש יש צורך גם בהגדרות בקוד – H1, H2, H3, H.

אותיות מודגשות

מה זה  – H1

כותרת H1 הינה על פי גוגל, הכותרת המרכזית של הטקסט, או אם נשווה את זה לספר – "שם הספר" לעומת כותרות הפרקים.

כותרת H1 מתורגמת בסוף לאופן שבו המחשב, הדפדפן וגוגל קוראים את הטקסט. אם תסכלו על המאמר מאחורי הקלעים תגלו כי H1 מגולם בקוד באמצעות תגיות  <h1> כותרת ראשית </h1> וזאת לעומת פסקאות ופסקאות משנה שיגולמו על ידי האותיות והמספרים: div, p, span, h2, h3, h4, a ועוד.

חשיבות תגית H1

עם כך, לאור האמור לעליל ניתן להבין את החשיבות לתגית H1 – היא בגדר חובה.

תגית H1 חשובה לנו הן עבור הקידום בגוגל, הן עבור הקריאה של הדפדפן והמחשב את הטקסט והן עבור ההדגשה לקורא.

על תגית H1 להופיע גם בעמוד הבית שלנו וגם בעמודים משניים: עמודי פוסטים, שירותים, בלוג, צור קשר ועוד.

תגית H1 הינה כה חשובה, שאנו ממליצים דבר ראשון לאחר קריאת המאמר הנ"ל לבדוק אותה באתרכם.

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
4 דרכים לייעל את העסק שלך

שיפור היעילות של העסק שלך הינו עניין חיוני שיאפשר להביא לפרודוקטיביות והגדלת הרווחיות. תרחיש זה יכול לבוא לידי ביטוי תוך יישום של 4 דרכים שכוללות

קרא עוד »
מהו ייפוי כוח נוטריוני
כללי
מהו ייפוי כוח נוטריוני?

ייפוי כוח נוטריוני הוא מסמך חשוב מאוד, שיכול להבטיח כי ענייניכם יטופלו בצורה יעילה ומקצועית במקרה שתתקשו לפעול בעצמכם – על כך במאמר הבא.  

קרא עוד »
תמונה על זכוכית לבית
כללי
שלושה אקססוריז מושלמים לבית

אקססוריז ממלאים תפקיד משמעותי בהפיכת מקום מגורים לבית מאחר והם מוסיפים אופי, סגנון ואישיות לחלל המגורים. במאמר זה נסקור שלושה אקססוריז מושלמים לבית שיכולים לשדרג

קרא עוד »