שיפור יחס המרה

על מנת לגרום לכך שהגולש אשר נכנס לאתר האינטרנט של העסק יבצע המרה לרוכש, יש לבצע שיפור מתמיד של יחס המרה. מה זה אומר בדיוק? כל הפרטים במאמר הבא.

 

יחס המרה – פעולה מחייבת להצלחה של העסק

העולם האינטרנטי החדש מאפשר כיום לבעלי עסקים רבים לבצע פעולה של קידום אתרים וזאת כדי שהאתר יגיע לראש תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש של גוגל, או ברשתות החברתיות. מדובר בפעולה קריטית ביותר וזאת על מנת להגדיל את החשיפה, אך חשוב מכך – כדי להוביל ליחס המרה גבוהה ככל האפשר. לכן, כאשר אנו בוחנים את המונח "יחס המרה" הכוונה היא הפעולה שאנו מבקשים שהגולש יבצע באתר מגולש לרוכש. ככל שיחס ההמרה גבוהה יותר, כך זה אפקטיבי יותר וזאת משום שהעסק מממש את המטרות העסקיות שלו ומגדיל את ההכנסות. אם ברצונכם לקבל מידע נוסף אודות יחס המרה לחצו כאן.

 

שיפור יחס המרה

 

שיפור יחס המרה – פעולה אשר צריכה להתבצע ע"י חברה מקצועית

כאמור, על מנת לגרום לכך שהגולש יהפוך לרוכש יש להמיר אותו. כדי למדוד יחס המרה, ניתן לבדוק זאת באמצעות אחוזים ולכן חשוב לקחת חברה מקצועית אשר תנהל את כל האופרציה הזו, זאת משום שמדובר בניתוחים סטטיסטים וכן ביצוע מגוון רחב של פעולות מקצועיות. להלן מקצתן:

  • שימוש בגוגל אנליטקס: מדובר בכלי הטוב ביותר כדי למדוד יחס המרה, ואשר מאפשר לקבל מספרים מדויקים לגבי התנהגות הגולשים בזמן שהם שוהים בעמוד העסקי, כמו גם קבלת נתונים אודות משך זמן השהייה שלהם, מתי בדיוק עזבו את העמוד ואיזה עמוד בדיוק וכו'. חשוב לציין בנקודה זו כי הנתונים הללו משתנים ללא הרף ובהתאם לשינויים הנעשים באתר ולכן חשוב להיות בבקרה מתמדת.
  • התאמת האתר למכשירים סלולריים: כיום רוב הרכישות אשר מתבצעות על גבי האינטרנט מתבצעות באמצעות המכשיר הסלולרי. על כן, חשוב לבצע התאמה של האתר (אופטימיזציה) וזאת על מנת לגרום לכך שפעולת הרכישה תהיה קלה ככל האפשר, ובעיקר מהירה.
  • קריאה לפעולה: על מנת לשפר את יחס ההמרה ניתן להוסיף קריאה לפעולה בדמות מבצעים, קבלת ייעוץ חינם וכו' וזאת על מנת למשוך עוד יותר את הגולשים להישאר באתר ולבצע בסופו של דבר את הרכישה.
  • נראות האתר: אתר אשר נראה מקצועי מושך את העין באופן אוטומטי. על כן, חשוב מאוד להקפיד על תוכן איכותי כמו גם ויזואליה, זאת משום שמחקרים אשר נעשו מדגישים את החשיבות הרבה של הגולשים לגבי הנראות וכתוצאה מכך גם את תהליך הרכישה.

 

מעוניינים לשפר את יחס ההמרה של האתר שלכם? חברת פרסונאס מדיה היא החברה המובילה כיום בישראל לתחום שיווק ופרסום במדיה הדיגיטלית, בהצלחה יתרה. אם גם אתם רוצים להצטרף לעשרות הלקוחות המרוצים של החברה ולעבוד עם צוות המומחים – צרו קשר בהקדם לתיאום פגישה ראשונית.

למידע נוסף מאת המומחים לשיווק באינטרנט של פרסונאס מדיה: https://www.personasmedia.co.il