דגשים חשובים בבניית חנות וירטואלית

עומד לפתוח חנות וירטואלית? אספנו בעבורך את הטיפים הטובים בטרם מתחילים במלכה.

בניית חנות וירטואלית – דגשים חשובים

במידה ואתה עומד לפתוח חנות וירטואלית, חשוב לזכור כי מדובר בפרויקט לא פשוט אשר דורש התמקצעות כמו גם התעדכנות שוטפת בחידושים השונים בתחום. על כן, מומלץ לבצע מחקר מקיף באמצעות רשת האינטרנט ולקרוא אודות מדריכים על בנייה של חנות וירטואלית, כאשר במידה ואתה בעל עסק גדול, בינוני או קטן מומלץ גם להיוועץ עם חברה מקצועית או איש מקצוע המתמחה בבניית אתרים, כך שהחנות הווירטואלית אשר תוקם תהיה המקצועית והטובה ביותר. לאור העובדה כי כאמור מדובר בפעולה מורכבת וסיזיפית, אספנו בעבורך את הטיפים הטובים והחשובים ביותר הנוגעים לבנייה של חנות וירטואלית כמו שיודעים לפתח אצל חברת אגאי. פתחו מחברות, והתחילו לרשום:

לחיצת ידיים
  • נראות ועיצוב האתר – נראות החנות הווירטואלית היא פרמטר משמעותי ביותר לשם ההצלחה. למעשה, מחקרים רבים שנעשו בתחום הראו באופן חד משמעי כי גולשים נוטים להישאר זמן רב יותר בחנויות אשר הנראות והעיצוב שלהן מושכים את העין. לכן, יש לבצע חשיבה מעמיקה לגבי הנראות והעיצוב של האתר כך שהוא יתכתב באופן מדויק עם המסרים השיווקיים, כאשר חשוב לשים לב שאנו לא מעמיסים יותר מדי על האתר מבחינת עיצוב יתר אשר עלול "להבריח" את הגולשים.
  • ביצוע אופטימיזציה לאתר – אופטימיזציה היא למעשה התאמה של האתר למכשיר הנייד או לטאבלט. מדובר בתנאי סף של מנוע החיפוש של גוגל משום שכיום רוב הצרכנים מבצעים את הרכישות שלהם באמצעות המכשיר הנייד, וחנות וירטואלית אשר לא ניתנת לפתיחה מיטבית באמצעות מכשירים חכמים עלולה לסבול מנטישה של גולשים. לכן, בדקו היטב כי האתר מותאם לדרישות השונות וכי הוא ניתן לפתיחה מכל מכשיר באופן קל וברור.
  • אמצעי תשלום – מדובר בפרמטר חשוב ביותר בכל הקשור לחנות וירטואלית, כאשר יש לשים דגש על נושא האבטחה כך שהרכישה תהיה מאובטחת, וכי ניתן יהיה לבצע את הרכישה ממגוון רחב של אמצעי תשלום, לשם הקלה על הלקוח בעת ביצוע הרכישה, זאת לאור העובדה כי מדובר בתנאי הכרחי בעבור הצרכנים לשם ביצוע הרכישה של השירות/מוצר.
  • שירות לקוחות – הצרכן היום מעוניין לקבל את המידע אליו הוא זקוק באופן מידי. לכן, מומלץ להוסיף בוט אוטומטי למענה לטובת הגולשים, כמו גם לציין באופן ברור את דרכי ההתקשרות עם בעל העסק – הן באמצעות מספר הטלפון, מייל וכן הכתובת המדויקת של בית העסק.
  • תוכן מעניין – חנות וירטואלית חייבת להיות עם תוכן מעניין אשר ישאיר את הגולשים לאורך זמן. לכן, בדקו היטב כי התוכן אשר מצוי באתר הוא תוכן מעניין המותאם למילות החיפוש הפופולריות אשר יהווה יתרון נוסף בזמן קידום החנות באמצעות מנוע החיפוש של גוגל כמו גם הרשתות החברתיות.

מידע נוסף ניתן למצוא ב: AGHAI EverAccess