אילו מכשירים תומכים ב-eSIM?

ארזתם מזוודות, עשיתם ביטוח נסיעות ואפילו מצאתם בייביסיטר לחומי הכלב, עכשיו רק נשאר לוודא שהטלפון שלכם יוכל לתמוך בסים דיגיטלי שיאפשר גלישה ושיחות. כך אתם תוכלו להעלות את התמונות הכי שוות לרשתות ולגרום לכולם לקנא, וגם לבדוק עם הבייביסטר של חומי שהכול בסדר. אז איך תדעו שהמכשיר שלכם תומך גלישה ושיחות בסים דיגיטלי? בואו נצלול לפרטים.

 

מה זה בעצם eSIM?

כרטיס ה-SIM שבמכשיר שלכם הוא בעצם תעודת הזהות שלו. הוא מאפשר לו להתחבר לספקי סלולר וחבילות גלישה בעולם עם המספר שלכם, או מספר זמני. אם פעם ברכישת חבילות סלולר לחול הייתם מקבלים כרטיס פלסטיק קטן שצריך להכניס למכשיר, היום ניתן לבצע את כל ההחלפה בצורה וירטואלית מכל מקום בעולם, בפתרון שנקרא eSIM – כרטיס סים וירטואלי.

מה זה בעצם eSIM 

איזה מכשירים יכולים לתמוך בסים דיגיטלי?

כל דור של מכשירים מקבל שדרוגים לא קטנים, ואחד השדרוגים הנפוצים וגם הנחשקים ביותר הוא היכולת להשתמש בסים אלקטרוני. רוב המכשירים החדשים של החברות הגדולות בשוק כמו Apple, שיאומי, או סמסונג, יתמכו בכרטיס אלקטרוני. על מנת לוודא שהמכשיר הספציפי שלכם תומך באופציה, ניתן לבדוק בשלל הרשימות המפורסמות ברשתות או בעלון לצרכן שהגיע עם המכשיר שלכם.

 

למה עדיף סים דיגיטלי ולא פיזי?

טכנולוגיית eSIM מאפשרת לכם להחליף ספק, חבילת גלישה, או חיבורית סלולרית בלחיצה של כמה כפתורים. להבדיל מסים פיזי, כאן אין צורך להגיע לחנות על מנת לאסוף כרטיס חדש, או לחכות למשלוח של אחד בדואר. ברמה הפשוטה ביותר, סים וירטואלי מאפשר לכם הרבה יותר חופש וגמישות מכל מקום בעולם, ולכן הוא מושלם כפתרון למטיילים או לטסים לחו״ל.

 

מה העלויות של סים דיגיטלי?

כמו ביטוח נסיעות, גם שימוש ב-eSIM וקנייה של חבילות גלישה, מסרונים או שיחות, יכולה להיות בצורה גמישה ומשתלמת. תוכלו למצוא אצל מירב הספקים חבילות שנעות בין ימים אחדים לחודשים. העלות נעה לרוב במספר דולרים בודדים ליום, אך הדבר משתנה בין נפחי הגלישה השונים, המדינות השונות ועוד.

מה העלויות של סים דיגיטלי

לאילו דברים חשוב לשים לב בשימוש בeSIM?

לאחר שבדקתם שמכשירכם אכן תומך ב-eSIM חשוב לבחור חבילת גלישה שנכונה עבורכם. אם אתם רוצים זמינות חסרת פשרות ולא לפספס מייל אחד, אז חבילה ללא הגבלה כנראה תהיה הבחירה עבורכם. בחירה בחבילה מוגבלת אומנם תדרוש מכם לבדוק מדי פעם את היתרה, אבל תהיה משתלמת יותר.

לסיכום, סים וירטואלי מציע את האפשרות הגמישה ביותר לניהול חבילות הגלישה שלנו בחו״ל. כמו כן, מעבר ליתרון האקולוגי בחיסכון בפלסטיק, שימוש בחבילות מבוססות eSIM יהיה זול בהרבה מחבילות גלישה מסורתיות, ויאפשר לכם להחליף או לעדכן חבילה מכל מקום בעולם.

 

הבחירה הנכונה: WESIM

זה לא משנה אם אתם טסים ליוון או יפן, חברת WESIM מספקת שירות יוצא מן הכלל ליותר מ-200 מדינות, ומציעה מסלולי גלישה גמישים לימים בודדים ועד חודשים. באתר החברה תוכלו למצוא את רשימת המכשירים הנתמכים, ובעזרת המדריכים המובנים באתר תוכלו תוך מספר קליקים לחזור לזמינות מלאה גם אם החלטתם בספונטניות להחליף מדינה באמצע הטיול.

אילו מכשירים תומכים ב-eSIM

אולי יעניין אותך גם

קידום אורגני
דיגיטל
6 טריקים לאמינות בקידום אורגני

בנוף הדיגיטלי התחרותי, יצירת אמינות היא חיונית להצלחת קידום האתר. קידום אורגני מתייחס לשימוש בשיטות שאינן בתשלום כדי למשוך ולהביא מבקרים לאתר. במאמר זה נדון

קרא עוד »
אתרי תדמית
דיגיטל
מה החשיבות של אתרי תדמית?

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר את המושג של אתרי תדמית. הסיבה לכך היא שהמקום המרכזי שבו עסקים מפרסמים את עצמם הוא ברשת. פרסום ברשת

קרא עוד »
אייפד אייר
דיגיטל
מה הייחודיות של  iPad Air

ה-iPad Air הוא טאבלט ייחודי וחזק המציע מגוון תכונות שנועדו לשפר את הפרודוקטיביות, היצירתיות והבידור של המשתמשים בו. עם שבב M1 החזק של אפל, מצלמות

קרא עוד »