איך בוחרים מצלמה תרמית לעסק?

בכל מבנה יכולים להיות סימני של רטיבות והצפה, לעיתים זה פשוט בלתי נמנע בשל איתני הטבע או התשתיות. רטיבות לא טובה למבנים, לא רק בגלל שהיא לא נעימה, יש לה ריח רע והיא לא מועילה למבנה עצמו, אלא בגלל שהיא לגמרי לא בריאה. לכן, במידה ויש ברשותכם בית עסק אתם צריכים מצלמה תרמית. למה? מה זה קשור לרטיבות? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מה זה מצלמה תרמית?

יום בהיר אחד, בהתחלתם לראות סימנים של רטיבות על גבי הקירות בבית העסק, זה נראה לכם משהו שולי. והינה עוברים הימים אותם רואים שהכתם של הרטיבות רק מתרחב ויוצר עובש מוכח. הקיר שלכם מתחיל להתנפח ונראה שאף הוא כבר לא יציב כמו שהיה. לכן, אין טעם לחכות יותר מידי ובאופן מידי כדאי להזמין איש מקצוע שמתמחה בתחום, כמו אינסטלטור.

עם בעבר לאינסטלטורים היו בעיקר כלים שניתן למצוא בכל בית, כיום ישנה פונקציה חדשה שעוזרת מאד, מצלמה תרמית. מצלמה מסוג זה יכולה לזהות היכן יש נזילה בקיר ומאיפה היא נוצרת. הדרך בה היא עושה זאת קשורה לחום. המצלמה יודעת לקלוט את הטמפרטורה ולכן, היכן שיש נזילה הטמפרטורה שונה וזה מתריע שיש בעיית נזילה.

באופן זה ניתן לזהות מיקום מדויק של נזילות בקיר וישר לטפל בהן. אפשר לשבור את הקיר במיקום הספציפי, לטפל ולתקן את הנזילה ולאחר מכן לסגור את הקיר. באופן זה, הטיפול הוא ישיר ומהיר וכך הנזילה לא מתפשטת ובהתאם לכך ניתן למנוע מצב של עובש מתפשט.

מצלמה תרמית

איך כדאי לבחור מצלמה תרמית?

במידה ויש ברשותכם עסק מסוים, ואף עסק שמתעסק בפתרון של נזילות, חשוב שתשאלו את עצמכם איך בוחרים מצלמה תרמית לעסק? לפני שתרכשו אחת כזו לעסק שלכם, חשוב לקחת בחשבון מספר קריטריונים רלוונטיים. קודם כל בדקו את מצב הרזולוציה של המצלמה, בכדי לזהות במהירות את הנזילה צריך שתהיה רזולוציה גבוהה.

שנית, כפי שציינו הטמפרטורה עוזרת לזהות היכן יש נזילה ספציפית, כן שימו לב מהו טווח הטמפרטורה של המצלמה, בכדי שתדע לזהות את המקום בכל מצב. רגישות תרמית גבוהה ככל שניתן תעזור למצלמה לעשות את העבודה בצורה המיטבית ולכן קחו זאת בחשבון. כדאי כמובן לבדוק המלצות לגבי מצלמות שונות, לקרוא ביקורות וכן, לנסות אופציות לפני שמחליטים איזו לרכוש.

 

בסיכומו של דבר

אם אתם בעלי עסק, חשוב שתכירו את המוצר מצלמה תרמית. זו עוזרת לזהות באופן מהיר ויעיל מקומות של נזילות, מבלי לעשות בלגן מידי. באמצעות המצלמה שמזהה על ידי טמפרטורות שונות מקורות של נזילה, ניתן לפתור בין רגע מקור נזילה ובכך למנוע מצב של עובש. כדאי לבחון טוב את המאפיינים של כל מצלמה לפני שרוכשים אותה ולהיעזר בהמלצות וביקורות שונות בכדי לרכוש את הטובה ביותר.

מצלמה תרמית

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
4 דרכים לייעל את העסק שלך

שיפור היעילות של העסק שלך הינו עניין חיוני שיאפשר להביא לפרודוקטיביות והגדלת הרווחיות. תרחיש זה יכול לבוא לידי ביטוי תוך יישום של 4 דרכים שכוללות

קרא עוד »
מהו ייפוי כוח נוטריוני
כללי
מהו ייפוי כוח נוטריוני?

ייפוי כוח נוטריוני הוא מסמך חשוב מאוד, שיכול להבטיח כי ענייניכם יטופלו בצורה יעילה ומקצועית במקרה שתתקשו לפעול בעצמכם – על כך במאמר הבא.  

קרא עוד »
תמונה על זכוכית לבית
כללי
שלושה אקססוריז מושלמים לבית

אקססוריז ממלאים תפקיד משמעותי בהפיכת מקום מגורים לבית מאחר והם מוסיפים אופי, סגנון ואישיות לחלל המגורים. במאמר זה נסקור שלושה אקססוריז מושלמים לבית שיכולים לשדרג

קרא עוד »