מחשב נייד ומנוע חיפוש
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

קידום אתרים בחו"ל – פורצים גבולות

כולם יודעים שמדינת ישראל היא מקום קטן, כולם קרובים של כולם, ההיכרות בין כולם היא בזכות האח של הגיס של הבן דוד וככה זה בעצם עובד. לכן גם תרבות ה-"יהיה בסדר" צמחה בישראל, הרי אם כולם מכירים את כולם, איך אפשר לא לסמוך עליהם? עסק קטן שמתחיל לצמוח סומך על ההיכרויות האלו כדי להתחיל לפרוץ, כי הרי כל מי שיכול יבוא לפרגן למי שהוא מכיר. אבל מה עושים אם השוק הישראלי הוא קטן מדי למידות של העסק? מדובר על שמונה מיליון לקוחות פוטנציאליים, אבל לפעמים המספר הזה לא מספיק. הרי אם מדובר על מוצר שפונה לקהל מסוים, צריך לחתוך רק אותו מתוך התושבים ולכן פלח האוכלוסייה הרלוונטי קטן בהרבה. אם זה המצב, אז למה לא לפרוץ לחו"ל? וכדי לעשות זאת נכון אי אפשר לוותר על קידום אתרים בחו"ל, מאחר וזוהי דרך השיווק הטובה ביותר ברחבי העולם כיום.

מחשב נייח

מרחיבים את שוק הלקוחות – קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים מקומי

בשנים האחרונות התפתחה והשתכללה הפלטפורמה של קידום אתרים במנוע החיפוש של גוגל. בתחילה היה ניתן לקבוע פרמטרים רק על פי מילות חיפוש. היה ניתן לנתח את החיפושים אחר מילים מסוימות ולנסות להתאים את הקידום אל הנתונים הללו. כיום, הוסיפה גוגל את האפשרות לעשות קידום אתרים לוקאלי, מה שאומר שניתן לעשות קידום אתרים לפי מיקום. הרי אדם שמעוניין למכור שירות או מוצר בניו יורק, לא מעוניין לפרסם את האתר לתושבי ניו אורלינס, הרי מדובר על מקום רחוק משם שבו הלקוחות אינם רלוונטיים. זו הסיבה שקידום אתרים מקומי כל כך מצליח. היכולת לכוון את הקידום רק עבור לקוחות פוטנציאליים יכול להגדיל משמעותית את הרווח והמכירות.

הגדלת מספר הלקוחות

השוק הישראלי הוא מוגבל, לא משנה עד כמה החברה תגדל. ניתן להפיק רווח מרשים, אפילו להתעשר, אבל אין ספק שהאתגר נמצא מעבר לים. היכולת להגדיל את החברה עד כדי הפיכתה למותג בינלאומי יכולה להיות זו שתגרום לבעל החברה לעשות את ה"אקזיט" הנכסף ולהצליח עד כדי יכולת מכירה במאות מיליוני דולרים. בנוסף, האתגר של ניהול מאגר לקוחות עצום מסביב לעולם הוא אתגר שמנהלים רבים מעוניינים לקחת על עצמם.

שפות שונות

אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני מקדם האתרים שרוצה לבצע זאת מעבר לים זהו אתגר השפה. יש צורך להתאים את כל האתרים לשפת מדינת היעד אליה רוצים להגיע. אם מדובר על אנגלית לרוב זו לא תהיה בעיה, אך מה אם מדובר על תרגום אתר כולו לרומנית או להונגרית? אלו אינן שפות כה שכיחות, אך אין ספק שתרגום האתר לשפת היעד יכול להגדיל את המכירות והחשיפה אל הקהל החדש אליו רוצים להתחיל לפנות.

גם אתם יכולים להיות בטופ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סגירת תפריט